Pazar, Mart 20, 2011

Bugün SENi ne MUTLU etti?

Gün yeni başladı ama daha günün ilk saatlerinde beni mutlu edecek çok şey oldu... Güne hapşırma krizi ile uyandım ve yaklaşık yirmi dakika südü... Bu durum sevgilimin uyanmasına vesile oldu :-) sonra bana mükemmel bir kahvaltı hazırladı-domatesin kokusunu şu an bile hissedebiliyorum...

Sevgilim, iki kişik kahvaltımıza yeni uyanmış olan ev arkadaşımızı (ingiliz) da davet etti ve artık biraz daha kalabalık bir kahvaltı masası olmuştu :-). Masada konuşulanları çat-pat anlayabilsem de aralarda ben de yorumlarımı, sevgilimin de sonsuz yardımlarıyla aktarabiliyordum. Bu gerçekten bana çok iyi hissettirdi. Özellikle farklı ülkelerdeki insanların bu şekilde huzurlu bir ortamda bulunması, kültürlerini ve dinlerini birbirlerine samimiyetle aktarması, insana kendi "dünyalı" gibi hissettiyordu.

Sonrasında, yine aynı ev arkadaşmızın kiliseye giderken, elinde çantasına yerleştirmeye çalıştığın iki şey vardı. Biri siyah ciltle kaplı kutsal kitap İncil, diğeri küçük bir teşekkür amacıyla hediye ettiğimiz kahve ve mavi renklenler ciltlenmiş not defteri. Bu bana ve sevgilime çok iyi hissettirdi. Sevgilimle göz göze gelince, sanıyorum ikimizin de gözlerinden insan sevgisi fışkırıyordu ve ev arkadaşımızın da aynı şekilde... İnsanlar, inanmak için hangi yolu seçerse seçtin, mühim olan inanmaktı ve aynı yönde olduğumuzu kalpten hissetmekti.

Böyle yoğun arkadaşlık duyguları, ruhani duygular ve sevgiyle başlayan sabah saatleri, sevgilimle odamızda kitap okuyarak devam etti. Sonra sevgilim, markete gidip bana sürpriz yapmak için poşetler dolusu güzel şeyler almış. Bazen canımın çektiği ya da almak istediğim şeyleri ona söylemeye çekiniyorum. Çünkü öylesine hızlı davranıyor ki hiç üşenmenden defalarca markete gidiyor ve yine bir dolu poşetle geri geliyor.

Dün, okuduğum kitabında etkisiyle "ölüm" hakkında düşündüm ve bulunduğum her boş anımda (metroda, otobuste, yürürken...) sevdiklerimin uzun ve sağlıklı yaşaması için içimden sürekli dua ettim.

SiZi bugün ne MUTLU etti?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder